روغن زیتون اصل

خرید روغن زیتون اصل رودبار

روغن زیتون اصل رودبار

می¬توان زیتون پرخاصیت را به روغن تبدیل کرد که بتوان در اکثر غذاها از این میوه بهره مند شد. از زیتون اصل رودبار هم به عنوان یکی از مرغوب ترین زیتون های کشور می توان روغن زیتون گرفت. بنابراین خرید روغن زیتون اصل رودبار از جمله کالاهای مورد استفاده در تهیه¬ی خوارکی ها می باشد.

روغن زیتون اصل رودبار

خرید روغن زیتون اصل رودبار

همانگونه که همه می دانند زیتون به دلیل طعم خوب و خواص بسیار مفیدی که دارد در کنار غذا صرف می شود یا در غذا (مانند سالادها) استفاده می شود.
روغن زیتون از طریق در هم فشردن تعداد زیادی که با روش های مکانیکی و شیمیایی بدست می¬آید. علاوه بر موارد مصرف در آشپزی از روغن زیتون در تهیه¬ی داروها و مواد آرایشی و … استفاده می¬کنند، همچنین در گذشته از روغن زیتون به عنوان سوخت نیز استفاده می¬کردند.
روغن زیتون به دلیل فواید و خواصی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است که این منجر به آن شده است تا تهیه¬ی روغن زیتون به یک صنعت در برخی از کشورهای دارای زتیون خوب شود. کشورهایی که زیتون در آن مناطق به خوبی رشد می کند.

روغن زیتون اصل رودبار

روغن زیتون انواعی دارد:
 روغن زیتون فوق بکر و یا فرا بکر:
یکی از مفید ترین انواع روغن زیتون است که از فشردگی زیتون ها بدست می¬آید.
روغن زیتون خالص یا بکر:
فرق این روغن زیتون با قبلی در این است که میزان اسید این محصول بیشتر از قبلی است.
 روغن زیتون معولی
 روغن زیتون خالص:
از ترکیب روغن زیتون با کره بدست می¬آید.

روغن زیتون اصل رودبار

بهترین روغن زیتون در کجا است؟

زیتون از میوه های منطقه¬ی مدیترانه ای است و بهترین نوع آن در سرزمین هایی پرورش داده می شوند که آب و هوایی مدیترانه¬ای دارند. مثلا کشور هایی همچون یونان و ایتالیا و اسپانیا از جمله کشور های صادرکننده روغن زیتون به جهان هستند. شایان ذکر است که در کشور ما روغن زیتون طارم از جمله روغن زیتون هایی است که به کشور های دیگر که توانایی پرورش زیتون را کمتر دارند صادر می¬شود.
روغن زیتون اصل طارم را می¬توان در بسیاری از نقاط کشور یافت و آن را خرید و از آن استفاده کرد. این روغن در وهله¬ی اول در کشور خودمان توزیع می شود و مازاد آن به کشور های منطقه صادر می شود. همچنین روغن زیتون رودبار نیز یکی از مرغوب ترین روغن های زیتون است که این روغن به کشور های دیگر صادر می¬شود و درآمد های خوبی را برای کشور به ثمر می آورد.

نوشته های مشابه