روغن زیتون ماساژ

تولید کننده روغن زیتون ماساژ در کشور

روغن زیتون ماساژ یکی از بهترین انواع روغن ها برای استفاده در ماساژ اندام و قسمت های مختلف بدن است. از آنجایی که این ماده کاملا طبیعی و سرشار از خواص فوق العاده می باشد، در بین کارشناسان و متخصصان فیزیوتراپی، ماساژ درمانی و مربیان ورزشی بیار شناخته شده است.
برای آرامش و تسکین بدن مواد و روغن های زیادی وجود دارد، که ماساژ روغن زیتون یکی از بهترین انتخاب ها برای این مورد خواهد بود. استفاده از نرمش و ماساژ اندام به عنوان یک عامل درمانی از سالیان بسیار دور مورد نظر متخصصین و کاردانان بوده و در ادوار گذشته این مهم رواج خاصی داشته است. یکی از نقاط قوت ماساژ درمانی مصرف روغن های مختلف برای انجام آن می باشد که روغن زیتون فواید منحصر به فردی دارد.

تولید کننده روغن زیتون ماساژ در کشور

انواع روغن زیتون درجه بک

انواع روغن زیتون درجه بک

بر اساس یافته های متخصصان، روغن زیتون یکی از عجیب‌ترین و پرخاصیت ترین انواع روغن های شناخته شده است که بشر تاکنون به آن دست پیدا کرده، و توانست با قرار دادن آن در سبد غذایی مصرف خود، از این میوه گیاهی که سرشار از مواد ویتامینه است استفاده کند.
از انجام که این روغن برای مصرف خوراکی و موضعی استفاده می شود، میزان کیفیت و مرغوبیت آن از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. روغن زیتون بسته به نوع میوه، درخت و کشت آن درجه بندی و کیفیت سنجی می شود و می توان گفت که بر همین اساس میزان قیمت گذاری روی آن با درجه کیفیت متغیر خواهد بود.
اگه بخواهیم نگاهی گذرا بر انواع مختلف روغن زیتون داشته باشیم، می شود بر اساس میزان مرغوب بودن آنها را درجه بندی و مشخص کرد. نوع اول، روغن زیتون خالص یا تسویه شده، نوع دوم روغن معمولی، نوع سوم روغن بکر یا همان خالص و نوع چهارم روغن زیتون درجه 1خالص، یا فرابکر را می شود معرفی و سپس مورد کاوش و تحقیق و بررسی قرار داد.

کاربرد روغن زیتون برای ماساژ

کاربرد روغن زیتون برای ماساژ

روغن زیتون یکی از انواع چربی ها می باشد و از خود میوه زیتون استحصال می شود، که کاربرد های زیادی دارد. از مصرف خوراکی در آشپزخانه ها گرفته تا تهیه لوازم آرایشی و در صنعت دارو سازی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روغن سرشار از خاصیت و پر فایده می باشد که هم مصرف خوراکی و هم مصرف موضعی آن بسیار موثر است.
از جمله خواص موضعی این روغن پاکسازی و نظافت کامل سطح پوست بدن است، که علاوه بر حفظ رطوبت، تمام منافذ پوست را باز می‌کند و برای رفع چین و چروک و آفتاب سوختگی نیز موثر می باشد.
یکی از خواص بسیار مفید و کار آمد روغن زیتون برای پاک کردن مواد آرایشی ویژه بانوان است، که هیچ گونه حساسیتی نیز ایجاد نمی کند. از دیگر موارد مصرف این فرآورده گیاهی و ارگانیک برای رشد موی سر است، آن دسته از افرادی که با ریزش مو، خشکی و یا چربی پوست سر مواجه هستند، می توانند با استفاده از این محصول علاوه بر رساندن رطوبت کافی و مورد نیاز به پیاز مو به گردش بهتر خون در پوست سر نیز کمک کنند.
بسیاری از متخصصان طب سنتی برای رفع انواع خستگی ها و بدن درد های مزمن مانند اسپاسم های عضلانی که در ورزش های سنگین پیش می آید، بهترین انتخاب بجای استفاده از کرم های شیمیایی که قطعا بدون عوارض نیز نخواهند بود، مصرف روغن زیتون برای ماساژ درمانی را که همانند آبی بر آتش باعث تسکین و بهبود این درد و گرفتگی ها می شود را پیشنهاد می دهند

جشنواره فروش روغن زیتون جهت ماساژ

جشنواره فروش روغن زیتون جهت ماساژ

این محصول به خاطر خواص فوق العاده و اثر بخش خود همیشه بازار فروش خود را داشته و می توان گفت که در سطح بازارهای جهانی توانسته جایگاه ویژه‌ای را برای خود بازکنند. یکی از بهترین زمان ها و مکان ها برای صحبت در خصوص خرید و فروش کلیه محصولات تولیدی علی الخصوص در بخش روغن، مانند زیتون استفاده از فرصت فضای مجازی و اینترنت است.
 قیمت این محصول در بازار بسته به نوع کیفیت، ارگانیک و طبیعی بودن و همچنین میزان مواد نگهدارنده شیمیایی متفاوت خواهد بود.فروش روغن زیتون در بازار های داخل نیز توانسته به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کند، و درمصارف گوناگون خوراکی و درمانی مورد استفاده قرار بگیرد

نوشته های مشابه