روغن زیتون غیر خوراکی

تولید کننده روغن زیتون غیر خوراکی

روغن زیتون یکی از فرآورده های مهم دانه زیتون است که به دو صورت خوراکی و غیر خوراکی موجود می باشد. روغن زیتون غیر خوراکی خلوص بالایی داشته و در واقع جنبه دارویی دارد. تولید کننده روغن زیتون غیر خوراکی را با درصد خلوص خیلی بالایی تولید می کند و این امر را می توان در تاثیر عالی آن در تسکین دردها متوجه شد. این تولید کننده حجم بالایی از این روغن را به صورت مدرنی تولید و در قوطی های مخصوصی به فروش می رساند.تولید کننده روغن زیتون غیر خوراکی

7 کاربرد فوق العاده روغن زیتون غیر خوراکی

7 کاربرد فوق العاده روغن زیتون غیر خوراکی روغن غیر خوراکی را به عنوان روغن مالشی نیز می شناسند و کاربردهای فراوانی را برای آن در نظر گرفته اند و چون دارای طبع گرمی است برای دردهای مختلفی که منشا سردی دارند موثر هستند. در میان هزاران کاربردی که دارد در این مطلب تنها به 7 کاربرد فوق العاده آن اشاره می کنیم.

  • بارها پیش آمده که برای درد دندان راه های مختلفی را امتحان نموده اید و در آخر به بی حس کننده روی آورده که برای دندان مضر می باشد اما می توان با مالش روغن زیتون به صورت به صورت روزانه سه بار در عرض یک روز درد را از بین برد.
  • دردهای عضلانی یا دردهای کمر یا پا گاهی مانع از انجام فعالیت های روزانه می شوند ولی می توان با ماساژ دادن این قسمت از بدن با روغن زیتون دردها را تا حد زیادی التیام بخشید بدون آنکه نیازی به هزینه های سنگین درمان باشد.
  • برای رشد مو و پیشگیری از کچلی بهترین راه استفاده از روغن زیتون است که می تواند جایگزین ژل های مختلف باشد.
  • برای رفع دردهای سر یا پیشانی مناسب بوده و کسانی که دارای سینوزیت حاد هستند حتما روغن را مصرف کنند.
  • در برخی از مواقع که دچار یبوست یا اسهال باشید می توانید روغن زیتون را به صورت دورانی به شکم خود بمالید.
  • استفاده از روغن به جای نرم کننده های مختلف پوست و برای نرمی و لطافت پوست مناسب است.
  • گرفتگی گوش و عفونت گوش را از بین می برد در این صورت تنها کافی است سه قطره را درون گوش بچکانید.

قیمت روز روغن زیتون غیر خوراکی

قیمت روز روغن زیتون غیر خوراکی روغن زیتون از نظر غلظت درجه بندی دارد و همین علت مهمی برای قیمت روغن زیتون می باشد و بسته به اینکه کدام نوع را خریداری می کنید قیمت آن متفاوت می باشد. روغن زیتون به صورت کیلویی فروخته می شود و قیمت آن مناسب است. قیمت روز روغن زیتون بستگی به فرآیندی دارد که روغن با آن گرفته می شود که در این روش از دستگاه های مدرنی استفاده می کنند.

برای اطلاع از قیمت روز روغن های زیتون غیر خوراکی می توانید از طریق سایت زیر با مشاوران فروش ارتباط بگیرید تا تمامی اطلاعات لازم را جهت خرید، قیمت و نحوه ارسال هزینه را برای شما بیان نمایند. با خرید از این مجموعه روغنی با خلوص بالا و کیفیتی بی نظیر با قیمتی عالی تهیه خواهید کرد.

نوشته های مشابه