روغن زیتون طبیعی

تولید روغن زیتون طبیعی 4 لیتری با طعم عالی

روغن زیتون طبیعی 4 لیتری به دلیل اینکه طعم خوبی به غذا می دهد که  احساس خوشایندی در دهان ایجاد می کند و اشتها را بالا می برد  به دلیل داشتن خواص فوق العاده برای سلامتی بسیار مفید است و زیتون باعث سلامتی قلب و بهبود جریان خون می شود. 

تولید روغن زیتون طبیعی 4 لیتری با طعم عالی

مراحل روش تولید روغن زیتون طبیعی

مراحل روش تولید روغن زیتون طبیعی

برداشت یکی از ظریف ترین و تعیین کننده ترین مراحل برای تولید روغن زیتون با کیفیت بسیار بالایی است.

عموماً با استفاده از توری که روی زمین در زیر گیاهان قرار دارد تسهیل می شود و به راحتی محصول افتاده را جمع می کند یا توسط هر وسیله مکانیکی تسهیل می شود.

در مرحله بعد زیتون را تمیز می کنند و مواد زائد که در آن وجود دارد را از بین می برند که این کار بهتر است که از طریق نیروی انسانی انجام گیرد چون ممکن است که دستگاه نتواند بعضی از این مواد زائد را از هم جدا کند

پس از خرد کردن زیتون و با افزایش بازدهی بالا و سرعت بخشیدن به استخراج روغن از خمیر زیتون آن را مالش می دهیم که با روش مالش قطرات روغن به صورت قطرات بزرگ تر روغن که باعث جدا شدن آب و روغن از هم دیگر می شود در هنگام مالش دادن خمیر زیتون برای حفظ کیفیت روغن استحصالی زمان مالش دهی و دمای خمیر زیتون باید کنترل شود. 

خمیر زیتون حاوی سه فاز است مانند روغن،  تفاله و آب است که باید برای استخراج که آنها را به روش صحیح انجام داد که با روش پرس کردن از هم جدا می شود که از طریق سیستم های فشاری و سانتریفیوژی با حجم زیاد از پساب و در نتیجه آلودگی و مشکلات زیست محیطی و هزینه های مرتبط با آن مواجه است بنابراین ، صنعت روغن زیتون روش هایی را برای مکانیزه کردن فرآیند جمع آوری دنبال می کند اگرچه سانتریفیوژ نیاز به انرژی و آب بیشتری دارد ، اما این روش فضای کمتری را در کارخانه می گیرد و به زمان تنظیم کوتاه تری نیاز دارد. سانتریفیوژ همچنین نیاز به فشار دادن کیسه ها را برطرف می کند ، که باید بعد از هر بار فشردن آنها شسته شود. 

آخرین قیمت روغن زیتون طبیعی 4 لیتری

آخرین قیمت روغن زیتون طبیعی 4 لیتری قیمت روغن زیتون طبیعی ۴ لیتری در بازار بستگی به کیفیت و آب و هوا آن منطقه که این محصول را تولید می کند. 

آخرین قیمت روغن زیتون ۴ لیتری در بازار 170000 هزار تومان عرضه می شود. 

روغن زیتون به چند شکل در بازار وجود دارد که به همین دلیل دارای قیمت های مختلفی هستند.

نوشته های مشابه