روغن زیتون فرابکر

تولیدی بزرگ روغن زیتون فرابکر بدون بو

روغن زیتون به طور طبیعی دارای رایحه و بوی مخصوص خود، خود می باشد. برای بعضی از مصرف کنندگان این بو خوشایند نیست. خوشبختانه در کشور ما تولیدکنندگانی هستند که با استفاده از تکنولوژی های روز اقدام به تولید روغن زیتون فرابکر بدون بو  کرده اند. در انواع فروشگاه های سراسر کشور می توانید به راحتی این روغن را تهیه و مصرف نمایید.

تولیدی بزرگ روغن زیتون فرابکر بدون بو

فهرست موارد استفاده از روغن زیتون فرابکر

فهرست موارد استفاده از روغن زیتون فرابکر

روغن زیتون فرابکر، از پرخاصیت ترین و خالص ترین نمونه های روغن زیتون است که دارای فواید و خاصیت های بسیاری نیز می باشد. در واقع تولید این روغن زیتون به گونه ای است که تمام مواد معدنی و ویتامین ها و آنتی اکسیدان های آن حفظ شده و فقط بوی آن را از طریق فیلترهای مخصوص بو زدایی نموده اند. از روغن زیتون فرابکر، استفاده های متنوعی می شود، مثل استفاده موضعی برای زیبایی و پوست و مو. اما بیشترین استفاده آن درمانی می باشد، که هم به صورت موضعی برای التیام درد، و هم بصورت خوراکی برای درمان بسیاری از بیماری ها، مثل کنترل چربی خون، کلسترول خون،جلو گیری از گرفتگی عروق، جلوگیری از ابتلا به ان اع بیماری های قلب و عروق بویژه سکته قلبی می باشد. افراد بیماری که در برنامه درمانی و تغذیه ای خود، این روغن زیتون را جای دهند، روند بهبودی سریع تری را برای خود رقم زده اند. و افرادی که در برنامه تغذیه ای روزانه خود مصرف این نوع روغن زیتون را جای دهند‌،  اقدام به یک روش پیشگیری بسیار کارآمد برای جلوگیری از انواع بیماری های قلب و عروق رقم زده اند.

عرضه روغن زیتون فرابکر بدون بو ممتاز

عرضه روغن زیتون فرابکر بدون بو ممتاز

با استفاده از تکنولوژی روز، از میوه زیتون، فراورده های مختلفی تهیه و تولید می شود. یکی از این فراورده ها روغن زیتون می باشد که، انواع مختلف آن در بازار موجود می باشد. اما با توجه به پیشرفت روز به روز تکنولوژی، با استفاده از ماشین آلات صنعتی روغن گیری بعضی از کارخانه های تولید روغن زیتون، با عبور روغن زیتون از چندین فیلتر، اقدام به تولید نوعی از روغن زیتون بنام روغن زیتون ممتاز بدون بو نموده اند که، علاوه بر اینکه بو نمی دهد، طعم واقعی و نزدیک به میوه زیتون و همچنین مواد مفید موجود در آن حفظ شده است. در روش تهیه روغن فرابکر بیشتر از طریق تغییر فیزیکی برای تهیه روغن استفاده می شود و دستخوش تغییرات شیمیایی و حرارتی نمی شود که خاصیت های مفید و اصلی خود را از دست بدهد. این ویژگی، روغن زیتون ممتاز را از سایر مدل های روغن زیتون متمایز کرده است و باعث شده است طرفداران زیادی در بین مصرف کنندگان روغن زیتون داشته باشد. این نوع روغن زیتون بسیار کمیاب می باشد اما، با توجه به میزان تقاضای بالای این روغن زیتون، عرضه روغن زیتون فرابکر، در سراسر کشور به صورت توزیع در نمایندگی ها و مراکز فروش فراهم شده است تا، به راحتی در اختیار همه افراد قرار گیرد.