روغن زیتون

توزیع بهترین روغن زیتون صادراتی در شهر تهران

درخت زیتون بومی حوضه مدیترانه است. شواهد باستان شناسی نشان می دهد که روغن زیتون در اوایل سال 4000 قبل از میلاد تولید شده است. علاوه بر استفاده در غذا ، روغن زیتون برای دارو، صابون و مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گرفت. 

صدها نوع درخت زیتون وجود دارد و طیف گسترده ای از انواع زیتون در تولید روغن زیتون استفاده می شود. روغن زیتون صادراتی باید از کیفیت قابل توجهی برخوردار باشد و از بهترین نوع زیتون گرفته شده باشد.

توزیع بهترین روغن زیتون صادراتی در شهر تهران

مراحل تولید روغن زیتون صادراتی کدام است؟

مراحل تولید روغن زیتون صادراتی کدام است؟ تولید روغن زیتون با برداشت زیتون آغاز می شود. به طور سنتی ، زیتون ها به صورت دستی چیده می شدند. در حال حاضر برداشت توسط انواع شیکرها انجام می شود که لرزش ها را به شاخه های درخت منتقل می کند و باعث می شود زیتون ها به درون شبکه هایی که قبلاً در زیر سایبان درخت قرار داده شده اند، ریخته شوند. تکنولوژی به طور کلی باعث افزایش عملکرد برداشت زیتون از شاخه های درخت می شود. با این حال ، زیتون های رسیده دارای بهترین کیفیت ها برای تولید روغن نیستند. بنابراین، زمان برداشت غالباً بین بین بازده برداشت و کیفیت نهایی روغن است.

پس از برداشت محصول ، زیتون ها برای از بین بردن خاک ، برگ ها و شاخه های آن شسته می شوند. بعد از اینکه شاخه ها  فیلتر شدند، زیتون آماده روغن گیری است. کمتر از 24 ساعت از برداشت تا فرآوری ، روغنهای با بالاترین کیفیت تولید می کند.

فرآیند سنتی روغن زیتون با خرد کردن زیتون ها  آغاز می شود. هدف از خرد کردن ، تسهیل ترشح روغن است. سنگهای گرانیتی بزرگ به طور سنتی برای خرد کردن زیتون ها مورد استفاده قرار می گرفت. در نوع اولیه از الاغ برای چرخیدن چرخ سنگ استفاده می شد. مدت زمان مخلوط شدن طولانی تر باعث افزایش عملکرد می شود. اما ممکن است باعث افزایش اکسیداسیون و کاهش ماندگاری و کیفیت آن شود.

آسیاب های مدرن برای خرد کردن زیتون نیمه یا کاملاً خودکار هستند و سنگ شکن های گرانیتی را با سنگ شکن های فلزی جایگزین کرده اند.

استراتژی فروش روغن زیتون صادراتی باکیفیت

استراتژی فروش روغن زیتون صادراتی باکیفیت روغن زیتون دارید و می خواهید آن را بفروشید؟ با ما همراه باشید.

تحقیقات نشان می دهد روغن فوق العاده بکر محبوب تر است که در مقایسه با روغن زیتون تصفیه شده معمولاً گران تر است. برای صادر کردن هر محصولی از جمله روغن زیتون باکیفیت باید حتما استاندارد های کشور هدف را کسب کینم تا برای صادرات و فروش روغن زیتون به مشکل نخوریم.

برای صادرات حتما باید این موارد مورد توجه قرار گیرد:

1. بررسی کنید که اجازه صادرات روغن زیتون را از کشور تولیدی خود داشته باشید.

2. شرکت خود را با AQSIQ و SAIC ثبت کنید.

3. ثبت نام در گمرک.

4. تست محصول.

نوشته های مشابه