روغن زیتون

بهترین مارک روغن زیتون جهت تولید محصولات آرایشی

زیتون طی مراحلی فشرده شده و تبدیل به روغن زیتون می شود، این روغن به اشکال مختلف تولید شده و فواید فراوان و بسیار گسترده ای دارد. از موارد مصرف آن می توان موارد گوناگون خوراکی و دارویی و آرایشی را نام برد. استفاده از این محصول برای تولید لوازم مختلف ارایشی بسیار مرسوم است، وجود میزان بالای اسکوآلن در ترکیبات این روغن باعث شده است که از باقی روغن‌ها متمایز شده و همین عامل خواص روغن زیتون برای پوست را بیشتر می‌کند. بهترین مارک روغن زیتون محصولات آرایشی تولید شده و با قیمت های مناسب جهت تولید لوازم آرایشی مختلف، روانه بازارهای مصرف می شود.

بهترین مارک روغن زیتون جهت تولید محصولات آرایشی

موارد مصرف روغن زیتون در محصولات آرایشی

موارد مصرف روغن زیتون در محصولات آرایشیروغن پرخاصیت زیتون معمولا جزوی از ترکیبات محصولات شست و شوی پوست و مو است و به عنوان پایه در بسیاری از لوازم مختلف آرایشی بهداشتی هم استفاده می‌شود. همچنین انواع صابون زیتون و شامپو بدن و انواع دیگر لوازم بهداشتی از آن تولید می شود.

از موارد مصرف روغن زیتون در محصولات آرایشی، می توان موارد فراوانی را نام برد، روغن زیتون خاصیت ضد باکتریال داشته و نرم کننده پوست است، بنابراین با استفاده صحیح از آن، می‌توان پوست را نرم و جوش‌های مختلف صورت را از بین برد.

انواع لوسیون بدن نیز با عصاره زیتون تولید می‌شود. استفاده از این روغن برای پوست به تنهایی و به صورت مستقیم هم ممکن است. این ماده تاثیرات مثبت فراوانی روی پوست، مو و زیبایی دارد و می‌توان از آن به شکل های مختلف استفاده کرد.

خواص روغن زیتون برای مو و پوست سر از زمان های قدیم تاکنون مورد توجه بوده است، پاک کردن آرایش با این روغن باعث می‌شود که آرایش به همه‌ جا پخش نشود، درواقع این روغن با لوازم مختلف آرایش، که پایه روغنی دارند، ترکیب شده و به نوعی آن‌ها را در خود حل می‌کند، با این روش این ماده تبدیل به ماده خوبی برای پاک کردن لوازم آرایشی مثل سایه چشم، ریمل و خط چشم می‌شود، بعد از آن می توان صورت را با آب گرم و شوینده های ملایم صورت شستشو داد.

نحوه تهیه روغن زیتون در خانه

نحوه تهیه روغن زیتون در خانهروغن زیتون مزایا و ویژگی های فراوانی دارد و برای درمان بسیاری از حساسیت های پوستی مانند انواع جوش و لک و درمان بیماری های مو از جمله انواع موخوره و ریزش مو بسیار تأثیرگذار و مفید است.

در گذشته از زیتون به روش های سنتی روغن گرفته می شد، امروزه نیز هم به روش های مدرن و با استفاده از دستگاه های مختلف و هم به روش های سنتی و در منزل می توان این روغن را تهیه نمود.

نحوه تهیه روغن زیتون در خانه به این صورت است که ابتدا زیتون های رسیده و باکیفیت را جمع اوری و هسته های آن ها را جدا نموده سپس زیتون ها را حرارت داده و آن را از صافی عبور داده و روغن آن ها را جدا می نماییم، می توان کمی روغن زیتون یا آب به آن اضافه نموده و بهتر روغن گیری را انجام داد.

با مالیدن ترکیبات روغنی زیتون به ناخن ها، می توان ناخن هایی براق و بلند و قوی داشت، این محصول دارای ویتامین E است و به دلیل همین موضوع، استفاده از این محصول باعث نرم و مرطوب کنندگی پوست و مو و براق شدن آن ها می شود. 

صادرات روغن زیتون سفارشی

صادرات روغن زیتون سفارشیبرای افزایش درخشندگی موها کافی است چند قطره روغن زیتون بدون بو کف دست خود ریخته و آن را از ریشه تا نوک موها پخش کرده تا به یک درخشش طبیعی و جذاب دست پیدا کنید.

در ایران به دلیل شرایط آب و هوایی مناسبی که وجود دارد، کاشت درختان زیتون در سطح وسیعی انجام شده و زیتون با کیفیت های فوق العاده تولید شده و برای تهیه روغن و دیگر فراورده ها به بازارهای مصرف داخلی و بازارهای جهانی صادر می شود.

صادرات روغن زیتون سفارشی با بهترین برند، بالاترین کیفیت ها در حجم های مشخص و با بسته بندی های تجاری و معتبر انجام شده و محصول تولیدی ضمن تأمین نیازهای داخلی به بازارهای جهانی عرضه می شود.

روغن زیتون دارای اسیدهای چرب است و  این اسید‌های چرب هستند که به مبارزه با پیری و خشکی پوست، حفظ نرمی و رطوبت و محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی، کمک می‌کنند.

مقدار کمی از روغن را روی بدن خود ماساژ داده و اجازه دهید که کامل جذب شود. این روغن بافت بسیار سبکی داشته و به سادگی جذب پوست می‌شود به شرطی که مقدار مناسبی از آن استفاده شود.