روغن زیتون ایرانی

بهترین روغن زیتون ایرانی با ارزانترین قیمت

بهترین روغن زیتون ایرانی

بهترین روغن زیتون ایرانی با کیفیت خوب و ارزانترین قیمت توسط مجموعه بازرگانی آذرند تولید و عرضه می شود. جهت تهیه و سفارش می توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.  همچنین می توانید با کمترین هزینه ارسال، در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

کشور ایران، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میوه زیتون است. در شهرهای مختلف ایران، حجم بالایی از محصولات کشت و بردشت می شود.
از این رو، می توان انتظار داشت تا فرآورده های زیتونی در ایران به وفور موجود باشد.
آیا تا به حال از جاده قزوین به رشت سفر داشته اید؟ قطعا از شهر رودبار رد شده اید. شهری با جاذبه گردشگری فروش فرآورده های زیتون.
تمامی فروشگاه های حاشیه خیابان اصلی این شهر، در بخش فروش زیتون، فرآورده های آن و همچنین روغن زیتون، فعالیت دارند.
آیا می دانید در ایران چند نوع روغن زیتون وجود دارد؟
در متن زیر به انواع روغن زیتون ایرانی و توضیح مختصری در مورد آن ها می پردازیم.

 انواع روغن زیتون ایرانی

بهترین روغن زیتون ایرانی با ارزانترین قیمت

یکی از فرآورده های مهم درخت و میوه زیتون، روغن آن است. روغن زیتون با توجه به خاصیت های فراوان خوراکی و غیرخوراکی، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است.
این محصول دارای تنوع کیفی متفاوتی است که در زیر به برخی از آنها اشاره کوتاهی خواهیم کرد.

روغن زیتون طبیعی

به سه دسته روغن زیتون فرابکر، روغن زیتون بکر و معمولی تقسیم می شود. روغن زیتون فرابکر از روغنکشی زیتون های سالم و مرغوب به روش مکانیکی و بدون اعمال حرارت بدست   می آید. بطوریکه حتی از مواد شیمیایی نیز در آن استفاده نمی شود. بنابراین بهترین نوع روغن زیتون محسوب می شود.
در انواع روغن زیتون طبیعی، شما عطر و طعم تلخ خاص زیتون را احساس خواهید کرد.
برای بسیاری از افراد، طعم تلخ زیتون، ناخوشایند است. زیرا میزان آن به حدی است که در طعم هر ماده غذایی، غالب خواهد بود. از این رو، برخی به دنبال تهیه روغن زیتون خوراکی بدون بو هستند.
در زیر به این نوع محصول اشاره خواهیم کرد.

روغن زیتون تصفیه شده

از تصفیه روغن زیتون بکر شامل مراحل خنثی سازی، رنگ‌بری و بی بو سازی، روغن زیتون تصفیه‌شده بدست می آید. این روغن در مصرف بهمراه سالاد، پخت و پزهای معمولی و سرخ کردنی های سطحی بکار می رود.

روغن های بکر و فرابکر پس از طی مراحل ذکرشده، عطر و طعم خود را از دست داده و برای مصارف مختلف غذایی مفید خواهند بود. البته لازم می دانیم بیان کنیم که پس از طی مراحل تصفیه، قطعا ویژگی ها و خواص روغن زیتون کاسته می شود.

روغن زیتون غیرخوراکی

روغن زیتون دارای اسیدهای چرب است. اگر میزان اسید چرب ناسالم، بیش از حد معمول باشد، قطعا این محصول برای مصارف خوراکی مناسب نخواهد بود و از آن برای مصارف غیرخوراکی، در صنایع بهداشتی، آرایشی و داروسازی استفاده می شود.
از نمونه های بارز استفاده آن، می توان به روغن های ماساژ زیتون اشاره کرد که بسیار برای سلامتی جسم مفید است.

فروش بهترین روغن زیتون ایرانی

بهترین روغن زیتون ایرانی با ارزانترین قیمت
بهترین روغن زیتون ایرانی با ارزانترین قیمت

 همانطور که اشاره شد روغن زیتون فرابکر که در دسته روغن زیتون های بکر قرار دارد، بدلیل عدم استفاده از افزودنی های شیمیایی و داشتن اسیدیته پایین، بهترین نوع روغن زیتون ایرانی محسوب می شود.

هرچند قیمت این محصول بالا است. اما به لحاظ کارایی و خواص درمانی، در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

مصرف این نوع روغن زیتون، می تواند شما را در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها، کمک کند. مهمترین عارضه هایی که توسط روغن زیتون قابل پیشگیری و درمان است، عبارتند از:

درمان مشکلات گوارشی و یبوست

تقویت پوست و رشد مو

و…

پس پیشنهاد میکنیم حتما در روز حداقل یک الی دو قاشق روغن زیتون در وعده های غذایی خود استفاده کنید.

بازرگانی آذرند-فروش روغن زیتون با ارزانترین قیمت

در ایران شرکت های زیادی در زمینه فروش فرآورده های زیتونی فعالیت دارند.
تیم تجاری بازرگانی آذرند که تجربه بسیاری در این راستا دارد، با همکاری برترین و بهترین تولیدکنندگان ایرانی، همواره به دنبال ارائه و فروش بهترین و باکیفیت ترین روغن زیتون ایرانی با مناسب ترین و ارزانترین قیمت بوده‌است.

ما سعی کرده ایم تا فروش خود را در کلانشهرها به صورت خرد و عمده گسترش دهیم. از این رو آماده همکاری با تمامی توزیع‌کنندگان و بازاریابان خواهیم‌بود تا بتوانیم محصولات روغن زیتون مرغوب و ناب ایرانی را راحت تر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهیم.

اگر شما، توزیع کننده هستید، می توانید نگاه ویژه های به محصولات بازرگانی آذرند داشته باشید.
تیم تجاری ما با بهره مندی از افرادی متخصص در حوزه مشاوره و فروش، همواره بهترین راهنمایی ها را جهت خرید محصول مناسب به شما ارائه می دهد.
اگر شما به دنبال خرید بهترین و مرغوبترین محصولات زیتونی و یا روغن های گیاهی هستید، پیشنهاد می کنیم قبل از خرید، از نکات و راهنمایی های تیم مشاوره ما، بهره مند شوید.

نوشته های مشابه