روغن زیتون

بازار فروش روغن زیتون طبی در کشور

در فرهنگ ایرانی اسلامی کشور ما و به خصوص در طب سنتی، توصیه های بیشماری جهت مصرف روزانه و مداوم زیتون و فراورده های آن شده است.
یکی از پر مصرف ترین این فراورده ها روغن زیتون می باشد که دارای خواص طبی و درمان گر بسیاری می باشد.
بازار فروش روغن زیتون طبی در کشور، از جمله بازار های پر رونق در میان بازار های محصولات و مواد مصرفی خانوار ها به شمار می آید.
میزان صادرات روغن زیتون طبی از کشور به سایر مناطق نیز سهم چشم گیری از اقتصاد را به خود اختصاص داده است و می توان آینده ای روشن را در این زمینه برای کشور، پیش بینی کرد.

بازار فروش روغن زیتون طبی در کشور

موارد مصرف روغن زیتون طبی چیست؟

موارد مصرف روغن زیتون طبی چیست؟با گذشت سال ها و قرن های بسیار زیادی ممکن است هنوز برخی افراد در مورد خواص و مزایای مصرف روغن زیتون، بی اطلاع باشند و ندانند که موارد مصرف روغن زیتون طبی در چیست؟

شایان ذکر است که روغن های زیتون در دو دسته کلی وارد بازار ها می شوند که عبارت اند از:

  • روغن های خوراکی
  • روغن های موضعی

اصطلاح روغن زیتون طبی شامل هر دو این گزینه ها می شود و می توان گفت که هم انواع خوراکی و هم انواع موضعی آن، می تواند در جهت تامین سلامت بیرونی و درونی بدن عمل کند.

از انواع خوراکی این روغن ها، در تهیه سالاد، جهت سرخ کردن مواد غذایی و … استفاده می شود یعنی به طور کلی قابل خوردن می باشند.

انواع موضعی روغن های زیتون اغلب برای درمان درد های مفاصل، التیام زخم، از بین بردن خشکی پوست، نرم کردن مو ها  و … مورد استفاده قرار می گیرند، که این دسته از روغن ها صرفا جهت استعمال خارجی بدن بوده و قابل خوردن نمی باشند.

شما می توانید با خریداری یک بطری زیتون طبی و مصرف روزانه چند قطره از آن بر روی پوست دستتان، نرمی و شادابی را برای پوست خود به ارمغان آورید.

اگر لب های شما به دلایلی ترک ترک شده و خشک می شود تنها کافیست چند قطره روغن زیتون را هرشب بر روی لب خود بمالید، پس از مدت کوتاهی خواهید دید که دیگر اثری از خشکی بر روی لبانتان وجود ندارد.

از چه مراکزی روغن زیتون تهیه کنیم؟

از چه مراکزی روغن زیتون تهیه کنیم؟یکی از موارد مهمی که در تهیه و خرید روغن زیتون باید به آن توجه وافری داشت، مرکز تهیه روغن زیتون می باشد.

این که ما بدانیم از چه مراکزی باید روغن زیتون تهیه کنیم؟ خود به تنهایی کمک بزرگی به ما می کند تا بتوانیم روغنی با کیفیت و خالص را خریداری نماییم.

تشخیص تفاوت روغن زیتون اصل و درجه یک با انواع غیر اصل و درجه دو کار هر کسی نیست و برای افراد معمولی بسیار مشکل می باشد در نتیجه ضرورت دارد که قبل از خرید حتما به اندازه کافی در مورد ویژگی های روغن اصل، اطلاعات لازم را کسب نماییم تا بتوانیم خریدی موفق و به صرفه را داشته باشیم.

هنگام مراجعه به مرکز فروش روغن زیتون، به چند نکته در روغن ها توجه داشته باشید:

  • رنگ روغن، که باید زرد مایل به سبز باشد.
  • بوی روغن، که باید بویی شبیه بوی میوه زیتون یا برگ های درخت زیتون داشته باشد.
  • طعم روغن، که باید به محض خوردن، حس شیرین بودن و بلافاصله طعم تلخ ملایم داشته باشد و دوباره مجددا، شیرین شود.

با سابقه ترین مرکز خرید روغن زیتون طبی

با سابقه ترین مرکز خرید روغن زیتون طبییکی از با سابقه ترین مرکز خرید زیتون طبی، برای هر شخصی، شاید عطاری سر کوچه شهر و محل سکونتش باشد. 

اما این نمی تواند برای خرید شما تضمین کننده باشد چرا که متاسفانه اخیرا رواج یافته است که انواع روغن های  قلابی و ناخالص را به طرز کاملا ماهرانه ای با نوع خالص آن ترکیب کرده و به فروش می رسانند و افراد نوعی، در تشخیص اصل و غیر اصل آن ناتوان هستند.

ما با داشتن سابقه ای طولانی در زمینه تولید و فروش انواع روغن های اصل و خالص، به شما این اطمینان را می دهیم که تمامی محصولات این شرکت توسط متخصصان با تازه ترین زیتون ها وبا  بهترین دستگاه ها، به صورت کاملا تخصصی و استاندارد در خالص ترین حالت ممکن تولید و به شما مشتریان عزیز، عرضه می شوند.

نوشته های مشابه